پارکهای معروف دبی
نوشته شده توسط : maryam

پارکهای معروف دبی

 

پارک صفا دبی در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در پارک در تور دبی زمستان 94 اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در تور دبی در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور دبی امکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 

 

پارک مشرف در دبی

پارک مشرف دبی در مسیر جاده الخوانیج حدود 9 کیلومتر بعد از فرودگاه وجود دارد که مکان بسیار مناسبی برای استراحت و تجدید قوا مسافرین تور دبی است.به این پارک مشهور دبی پارک دهکده ی جهانی نیز گفته می شود. علت نامگذاری آن این است که بسیاری از جاذبه های داخلی این پارک شامل خانه های مختلفی است که در کشور های مختلف ساخته می شود. این خانه ها به طور مینیمالی ساخته شده اند.بچه ها را در این پارک با شتر سواری و اسب سواری و یا استفاده از پارک مخصوص کودکان میتوانند اوقات خوشی را در تور دبی بگذرانند. استخر سرباز برای آقایان در این پارک موجود است اما امکاناتی نظیر، دوچرخه سواری و اسکیت در این محل دایر نیست.ورودی پارک مشرف برای هر نفر در تور لحظه آخری دبی، سه درهم است که اگر بخواهید اتومبیل خود را هم به همراه خود وارد کنید باید ۱۰ درهم پرداخت کنید. ساعت بازدید از 8 صبح تا 23  می باشد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: